Tjaaaa!

Underbart solig dag idag me! Kan man bli på dåligt humör då?! Ja, det kan man säkerligen, men jag är pigg och glad som få! Har vart hos mamma och pappa på middag idag, kom hem vid två och har sen legat ute i solstolen och stekt mig en stund! Skönt!!

Igår blev det lugnt. Vi drog fram grillen här hemma för första gången i år och grillade. Guud va gott det var! E alltid nåt speciellt me våren/sommarn och grillat. Dock kunde vi inte sitta ute och äta igår heller, det hör ju nästan till. Men det tar nog inte många veckor innan man kan göra det oxå! Drack lite rödvin igår och blev full på ett glas typ...E så typiskt mig som aldrig dricker!! Det plus att vara trött är som en gratisfylla för mig! Ett glas vin eller en öl så blir jag helt lullig! Haha! Ingen kan anklaga mig för att va alkis i alla fall! ;-) Kanske blir annorlunda till helgen! Då blir det ju fest hela helgen/veckan lång, å jag vetti tusan hur jag ska undvika en sju h-vetes baksmälla! Jag menar, jag e ju för fasen kärring nu! Klarar inga vilda partynätter längre. Fast jag gärna vill tro det... ;-)

Nu kommer miss T i morgon!!! Åhhhh vad jag har längtat! Kanske inte får träffa henne innan tisdag för hon kommer nog i morrn natt, men kul ska det bli!! :-) Känns som att min vecka kommer bli ganska kaos! Jag tar det hur soft som helst nu, men egentligen borde jag nog planera lite för allt som skall göras innan Pragresan på fredag, men men...det finns nog tid till det :-)

Hörs och skrivs!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0