Svintrött!

Nu har jag suttit med statistiken hela jäkla kvällen! En liten paus då missT kom hit och ville bli klippt! En mohawk-frilla blidde det och hon e lika snygg som alltid! Jag har suttit i typ 20 minuter nu och försökt få en bild på min tattoo att lägga ut här i bloggen men att ta kort på sin egen rygg va jäklarimej inte det lättaste vill jag lova! Men jag ska be nån vänlig själ att ta kort i morrn så ska ni få se! =) Jag gillar den mer och mer för varje dag! =) Tatueraren som även är min gamla klasskompis va mäkta stolt över mig att jag "ändå tog i ordentligt när jag ändå skulle gaddas"! Haha! Jaa, det va ju inte riktigt tänkt att den skulle bli så stor! Eller stor och stor...det e ju ingen ryggtavla precis, men den är större än vad den var i min hjärna innan! Men helt ärligt så tror jag att jag ångrat mig om jag gjort den pytteliten!

I morrn e det bara plugg som gäller innan det blir utgång på kvällen. Funderar på att ge mig ner till stan i morrn och kolla om jag kan hitta nåt kul att ha på mig bara!? Vi får väl se...måste ju som sagt plugga oxå!!

Nu e det i alla fall natten för mig. Hoppas ni sover gott mina vänner =)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0