Stulna frågor

Prenumererar du på någon tidning, iså fall vilken? Nej inte en enda!!
Hur många syskon har du? Bara min lillebrora
Hatar du någon? Nej det gör jag nog faktiskt inte!
Har du husdjur? Yes the three cats
Vilken skostorlek har du? 38-39
Vad skrattade du åt senast? AK och lövblåsen! Hahaha!
Sover du naken? Det har väl hänt!
Vilken blomma är finast? Körsbärsblommor och liljor
Äter du någon medecin? Nej. Knappt alvedon faktiskt
Vilket program på tv följer du? Desperate Houswifes, Ballar av stål
Är du nöjd med ditt utseende? Ja emellanåt!
Fiser du så andra hör? Jag? Fisa? Knappast!
Tror du på tomten? Nää...
Mc Donalds, Max eller Burger king? BK
Bästa låten någonsin? EN låt? Det är ju som att be mig välja mellan mamma och pappa liksom! Men jag säger....Drive all night!
Är du rik? Nähääe!
Vitt eller Svart? Svart!
Vad får dig på dåligt humör? När folk inte tar mig på allvar
Är du svartsjuk? Jaaa ganska..
Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag? Ingen aning! Oprah kanske? Få träffa och prata me alla andra kändisar!
Vad ångrar du mest i ditt liv? Undviker att ångra faktiskt...
Tycker du livsmedelbutiker ska sälja alkohol? Yes!
Kungahuset, slopa eller ha kvar? Ha kvar tycker jag! Vart skulle dom annars ta vägen?! ;-)
Gör du ofta saker du ångrar? Nej!
Vart går nästa semester? Praha!!
Tycker du Sverige ska ge skåne till Danmark? Definitivt! En fråga jag alltid tagit ställning i!
Rött eller vitt vin? Vitt
Saknar du någon? Jaaa miss T!!
Vem brukar du prata länge i telefon med? Många! Pratar typ alltid i telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0