Resa del 2

Dag två vaknade vi relativt utsövda vid 9-tiden. Efter lite frulle gick vi ner till stan. Denna dagen hade vi underbart väder! Första dagen hade varit lite mulet, men idag va det solbrillorna på och kortärmat! Gött!? Gick mest omkring och lallade lite. Lunchen blev på en italiensk restaurang där vår servitör var så svinigt lik nån som jag bara inte kunde komma på!! Till slut utbrast jag; "det är ju för faan Robert de Niro för 30 år sen!!! Inte konstigt jag är lite till mig i trasorna utan att jag vet varför!!!" Haha, men det var verkligen jättelikt!! Jättegod Paella serverade i alla fall mr. de Niro! =)

Efter en underbar dag i stan gick vi och shoppade lite öl och gick tillbaks till hotellet! Vi satte oss på deras "uteplats" och tjötade lite skit, sen gick vi och fixade till oss. Enda negativa jag kan komma på med att vara fyra brudar som delar på ett rum är att det tog en jävla tid att göra oss i ordning! Tänk fyra tjejer som skall duscha, sminka sig, klä på sig och fixa hår?! Jösses vilken tid det tog! Vi kom inte ut innan 22 på kvällen.

Gick i alla fall till en irländsk pub som vi hade spanat in tidigare på dagen! Åt världens godaste mat där! Å servitrisen vi träffade på va jättegullig och dessutom var hon svensk! =) Avslutade kvällen med att prova tjeckisk absinth! Det var inte gott vill jag lova, men kul tyckte de 20 killarna som satt på puben att det var! Kan riktigt föreställa mig  grimaserna vi gjorde!?  Kvällen avslutades på samma disco som första kvällen, och fy fasen vilken lyckad kväll detta var!!  Jag har nog aldrig skrattat så mycket sammanhängade i mitt liv tror jag! Vi dansade och fulade oss till kl 05 på morgonen innan taxin tog våra trötta fötter hem till hotellet igen!

Miss T myntade begreppet "Puppa" som numera används i var och varannan mening vi säger! Ett begrepp som lär leva kvar länge om vi får bestämma, och gud vad vi har skrattat åt detta!! Hahaha! Fundera själv på vad det kan betyda ;-)

Nedan följer två bilder ifrån Praha...


En klassiker vid detta laget! Såhär såg bordet nästan alltid ut! Haha!


Var tvungen att ta ett kort här! Precis här är det Vin Diesel åker i slutet på XXX filmen! Grym scen i en grym film! =)

Sista och tredje inlägget kommer strax!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0