Ready to party!

Japp det får man la bli nu då?! Norrbaggarna e påväg hem ifrån Oslo och borde vara här vid 21-snåret, så då e det partaj som gäller!

Dagen har vart ganska lugn. Jag pluggade en del och körde sedan till stan. Var på systemet och kollade sen lite kläder och skor. Skor gick å h-vete, men köpte två tröjor! Eller en tröja och ett linne. Kul att ha nåt nytt i helgen! Va sen hos mamma och drack lite kaffe för att sen komma hem igen. Pluggat lite till, vilat en stund för att orka med kvällen bravader, och nu e man fit for fight! tror jag?! Hatar egentligen att vila mitt på dagen för det tar alltid sån jävla tid innan man vaknar till liv igen... *gäsp*

E egentligen lite ambivalent inför kvällen utgång...gillar inte att gå ut egentligen och speciellt inte innan jag ska jobba! Men det e bara att överleva... Kommer sätta som mål att vara hemma senast 02 i alla fall, så kan jag sova 6 timmar innan jag ska upp. Kommer inte dricka så mkt ikväll för jag måste trots allt köra bilen till jobbet själv! Ja ja, ska bli kul att träffa tjejerna i alla fall!

Pöss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0