onsdag 29 april

Hejsan!

Usch jag sov alldeles för få timmar i natt känner jag! Blev sittandes vid datorn som vanligt!! Skulle ha gjort massa skolarbete, men jag vetti tusan hur det blev med den saken!? Inte speciellt mycket i alla fall! Ska skärpa till mig och stanna kvar i skolan efter handledningen. Å där skall jag stanna tills ögonen blöder!! Fan ta mej om jag åker hem innan!! ;-)

Ska i alla fall köra till AK och fika lite nu, blir säkert trevligt! Brukar det bli! Sen blir det raka vägen till hstd, lunch i bilen på väg dit! Visst låter det trevligt? =) Nu ska jag gå och tracka min granne så att hon får rengöra min tatuering. Vi tjurar lite på varandra här hemma så jag ville inte be honom i morse ... Fattar inte vad det är med honom! Han beter sig som en svartsjuk 7-åring! Vad hände liksom?!! ;-)

Hörs senare!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0