Oj oj oj

Vilken kväll det blev igår!! Helt oplanerat ringde en kompis som var typ lika rastlös som mig och frågade om jag kunde ta med mig en flaska vin och komma dit! Jag e ju inte den som e den så jag packade vinet och drog iväg...va där vid halv sju. Tjugo över sju va min vinare slut så vi tog fram en till...å ja...ni kan säkert förstå vart kvällen ledde?! Men guuud va kul vi hade! Vi spelade massa gammal nostalgimusik och dansade järnet!! hade skitmysigt! Men fy  va jag va dragen! K hämtade mig vid tolv redan och då var det illa! Jag tvingade han att köra runt med mig i stan medan jag messade alla jag kände och frågade om dom va ute! Tack gode gud att ingen svarade!! Haha! Jag skulle inte visa mig på krogen i det skicket jag var igår!

Tror ni sen att jag blev arg i morse eller?! Vid åtta-snåret vaknar jag och ska upp och äta en ask alvedon tänkte jag...Vinglar ut i vardagsrummet endast iklädd trosor och vem tror ni ligger där?!! The fuckin inneboende som inte vart här på en månad!! Vi har ju inte fått tillbaks nyckeln och vi pratade om det senast häromdagen! Då har han smugit in i natt och lagt sig här!! Idiot!? K blev helt vansinnig och började gapa "Va faan tror du detta e nåt jävla hotell eller?!!"  Vi skyllde på att miss T kommer idag så hon ska ha nyckeln och sova på min soffa! Han kan faan sova under en parkbänk eller nåt! Mupp...

Fick precis ett mess av AK att hon kommer hit och dricker kaffe med mig om en stund! AP-trevligt ska det bli!!

Hörs igen!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0