Mys och tjejmiddag!

Haft en kanondag!! Hämtade min T på förmiddagen sen åkte vi runt lite och va på stan. Gick och lunchade och promenerade runt! Sen åkte vi till mig och satt i trädgården och drack kaffe, käka glass och tjöta skit! Nu ikväll har vi vart hos "Kocken" på tjejmiddag! Drack nåra San Miguel och satt på trappen och tjöta! Jättemysigt! Okej, Kockens man mr K va oxå me, men han satt mest me uppspärrade ögon och såg förskräckt ut! Ha ha, stackarn kunde inte tro sina öron när vi tre knäppgökar satte igång och pratade gamla minnen!

I morrn ska jag och miss T till Ullared och handla det sista inför resan! Trevligt! =/ Ska klippa lite i morrn förmiddag oxå så att jag kan samla in lite mer pengar till reskassan! ;-) Miss S och Miss M kommer hit på morgonen och ska bli snygga!

Nu ska jag tjöta lite med min vän S och sen gå och sööööfa! Gott!

Godnatt//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0