Morning!

Eller nä...god förmiddag heter det väl snarare vid denna tiden va?! Har ju ändå vart vaken sen sju nu! Har inte gjort så mycket... Vaknade upp med en cigg så det blev till att fixa till sig snabbt som attan och sticka till stan för att inhandla gift. Sen va jag på en snabb kaffe hemma hos en granne för att nu komma hem igen! Sitter å väntar på att miss T ska vakna så att jag kan åka och hämta henne. Sen blir det bara UMGÅS hela dagen! Mysigt!

Känns som att Prag-resan närmar sig lite för fort nu. Det är tisdag idag å vi åker på fredag. Har inte börjat packa, tvätta eller ens planera för vad jag ska ha med mig och vad som skall fixas innan avresa. Kanske borde göra det nu?! Men dagarna är ju fullspäckade som de är så såna saker får fixas vid diverse pauser här i dagarna! Mycket packning lär det bli! Jag är värdelös på att välja ut vad jag skall ha med mig! Därför packar jag alldeles för mycket! Minst 5 par skor brukar ju ta upp en halv resväska minst!! Sen använder man ett par, max två och förbannar sedan sig själv för att man drog med sig en massa skit! Jaa, det är så det brukar gå till...

Näpp! Jag får nog ringa och väcka den där sömntutan snart! Orkar inte sitta här och hänga...

Hörs igen!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0