Morgon den 30 april 2009

Jaha, då va man vaken igen! Inte jättekul om ni frågar mig men det är tvunget! Som ni vet så fungerar min hjärna som allra bäst morgontid å därför så bör jag ju utnyttja det oxå! Ska genast sätta mig å ta tag i mina kära analyser... "Skoj"

Så, ikväll blir det Grand då alltså...jag drabbas alltid av en viss ångest när jag ska ut här. Jag vet verkligen inte varför, men jag gillar verkligen inte denna stan!! Jag stör mig på folket så att jag nästan blir blå i ansiktet, för jag blir så jävla förbannad! Ja, det låter sjukt jag vet! Det räcker att jag åker till Hstd så reagerar jag inte alls likadant?! Jag tror egentligen att det är mig det är fel på! Jag får helt enkelt sätta på mig skygglapparna tidigt idag och försöka skita i att bry mig om andra... störd e man!

Skriver säkert ett inlägg lite senare men nu är det dags för min underbara uppsats!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0