Måndag 6 april

Jaha då va det ny vecka igen! Å alla som känner mig vet att jag inte är som andra människor som gillar helger utan jag föredrar veckodagarna! Det är då allt händer =) Veckan som kommer bjuder ju dock mest på arbete. Är ledig idag, men sen jobbar jag kvällar resten av veckan så jag lär väl inte vara hemma så mycket. Långfredagen är min sista arbetsdag och då jobbar jag till 17, sen är jag ju ledig i två veckor! Inte dumt alls....

Gårdagen va rätt lugn. Jag jobbade, va hos mamma och kom hem. Kollade på en film och slumrade som vanligt till i mitten nånstans... Såg i alla fall början och slutet! Min "mentalist-favorit" Simon Baker spelade en av huvudrollerna och det kan man ju inte missa! Sjukt snygg e han... Idag har jag massor av små ärenden jag skjutit på i all evighet! Gör ju lätt så...skjuter på saker till "nästa lediga dag", och den dagen råkar ju vara idag, så jag ska väl åka stan runt och fixa massa grejer. Sådär halvkul....Skulle ju behöva städa den här svinstian med, men det vetti tusan om jag hinner! Vi får väl se....

Vi kanske hörs senare. Om jag har nåt spännande att tillägga vill säga =)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0