Livet förutom Prag!

Jaa, vad händer i mitt liv? Jag skulle ju gjort min tattoo igår juh! En timma innan så ringer tatueraren och avbokar! Så i morrn klockan 10 blir det förhoppningsvis av istället! Miss T följer med och håller mig i handen! Så hör ni ingenting av mig så vet ni att jag dog....

Denna veckan som kommer bjuder på massa roligheter! Klassåterträffen är ju till helgen! Dock blev den stora festen inställd, men vår klass ska träffas ändå och umgås! Torsdagen så är Joddla med Siv på Grand i Fbg, och jag tycker dom är asroliga så jag tror att vi skall gå på dom! Det är ju röd dag dagen efter så det lär va massa folk ute! Fredagen skall jag och tjejerna ifrån gamla klassen gå ut och käka och ha brud-afton! Lördagen är ju den dagen som klassfesten äger rum så då blir det nog fest här hos mig! Bara det är fint väder så man kan sitta ute!

Annars är det mest plugget som gäller! Är sjukt stressad nu iom att så många dagar gått bort! Måste verkligen lägga 100 % energi denna veckan! Gött att jag bara jobbar fredag i alla fall, så har jag all tid i världen till plugg!

Nu har jag skrivit så fingrarna blöder för idag så nu blir det nog inge mer blogging ikväll! Hör av mig i morrn så får vi se om jag har nån tattoo eller inte?!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0