Långfredag

Har fortfarande inte koll på varför dagarna heter som de gör nu i påsken, och varför helgdagarna e så många?! Gillar ju som sagt inte helger, och speciellt inte helger som påsk då det inte händer ett nånting!! Jul och så e ju ok, då gör man ju ändå massa roligt! Ska strax åka och jobba...

Jehovas Vittnen ringde för övrigt mig igår och bjöd in mig till "rikets sal" för en liten träff där vi skulle prata om huruvida det fanns fler Gudar än en... "Tackar för inbjudan" sa jag, men TYVÄRR så jobbar jag hela påsken! Haha! Sen när började dom ringa hem?!! Blev helt förstummad en sekund eller två när tanten i luren " Hej mitt namn e Mari och jag ringer från Jehovas Vittnen".... Tycker det är fruktansvärt frusterande att de måste försöka tvinga folk att gilla deras religion! Håll den för er själva eller stick och brinn nånstans kan jag känna...

Igår hände inget skoj...Va på fruktansvärt dåligt humör och jag kan lova att det inte blev bättre när jag nu på morgonen skulle kolla min mail och hela mitt mailkonto är borta! Japp! Det står "du har tyvärr ingen inbox" när jag loggar in... Nu snackar vi om cirka 2600 mail! Jag har haft dendär adressen sen tidernas begynnelse och nu helt plötsligt är den borta! Fan va upprörd jag blir...Men jag får se ikväll vad som händer annars får jag ju försöka komma över detta och öppna en ny...men hur ska jag få tag i de typ 1000 personerna och företagen som har min email!? Skit me...

Ja ja, glad jävla påsk på er kära läsare så höres vi!

//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0