Kvällsblogg!

Japp nu va denna måndagen över! Har inte hänt så speciellt mycket...Va i stan och gjorde mina ärenden å åkte hem till mamma och fikade. Efter det kom en polare hit och fikade, vi satt ute i solen och drack kaffe och det var helt underbart!! Det har ju iofs varit lite kallare idag än i helgen, men om man höll sig i solen där det inte blåste så funkade det utmärkt! Efter det va grannen här och klippte sig och sen har det bara varit slappt!

Nu börjar ju min underbara jobbarvecka...Men det ska bli gott att få den gjord så att jag e ledig läääänge sen! Alltså jag blir typ lyrisk bara jag tänker på tiden jag har framför mig! Förutom när jag tänker på den 25 april då klart, då blir jag bara livrädd! Mindre än tre veckor kvar tills jag ska gaddas nu...Shit alltså... Vet att jag satt och snacka me en kompis om det runt jul nån gång, men just då kändes det så avlägset! Vet att jag sa till han att jag aldrig kommer våga! Men nu du!! Nu vågar jag jäklarimej! Tror jag alltså... Vi får väl se....

Jag är rätt dålig på att skriva om musik för tillfället har jag märkt! Ett tag kretsade hela denna bloggen kring musik! Ska försöka få till kategorin "i mina högtalare" igen, kan va rätt roligt att gå tillbaks om nåra månader och kolla vilket stadium man va inne i vid olika stunder i ens liv! Nu är det nog snart natta för mig!

I mina högtalare: The Killers - all these things that i've done. Mer känd som "Nike-låten" , grymmebra!

Puss //L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0