Kass på att blogga!

Jag vet! Men när jag jobbar så händer det ju sällan nåt kul! Sen e jag så ruskigt ovan vid att jobba så här mycket så jag e helt död på kvällarna när jag kommer hem! Tempot på jobbet är rätt högt, vi har fullt upp från morgon till kväll och det är man inte heller van vid!

Igår så dog jag iofs av skratt igen när jag och min störda motsvarighet AK började prata om "Ballar av stål" som gick i måndags. Det programmet måste ju va det roligaste som går just nu! Älskar sånt! Jag hade aldrig klarat av det själv, men att titta på andra människor, som verkligen inte har några gränser vad gäller att göra bort sig är ju helt underbart! I måndags va den roligaste "En jobbig jävel" som va en kille, typ 160 lång som hade klätt ut sig till djävul och sprang omkring på stan med en lövblås! Med denna lövblås trakasserade han allt som kom in hans väg genom att helt enkelt blåsa på dom och deras saker! Hahahaha! Helt ofattbart kul! Samtidigt skriker han hela tiden; "jobbigt va??!!" Ja, det är ju min humor i ett nötskal alltså! Men just den här lövblåsen alltså....*asg* så grymt roligt! Jaja, nog om lövblåsar...

Bara tre dagar kvar nu att jobba! Japp, man måste ju räkna ner! Sen måste jag nog sitta och skriva på uppsatsen i helgen en del. Jag har satt som mål att vara klar med introduktion och metod innan vi drar till Prag och då e det ju lite bråttom snart!

Nu får jag fixa till mig och köra och jobba! Ha en underbar dag!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0