Jag veet jag är kass!

Jag har fan inte orkat blogga på hela veckan! Man har inte direkt varit pigg sen man kommit hem! Å jag tycker att jag fortfarande är sliten! Dock lovar jag att snart, kanske till och med ikväll, ska jag skriva ett ordentligt inlägg om min  Praha-resa! Allt har gått i ett med jobb och skola osv osv...har inte ens hunnit packa upp min resväska. Nu ska jag åka till jobbet i alla fall. Jobbar 11-17 idag och sen har jag en rätt lugn kväll framför mig så då skall jag förhoppningsvis orka blogga litegrann!

So long...

//L

Kommentarer
Postat av: D

Var på ditt jobb i lördags, letade efter dig men såg dig inte så jag antar du var ledig. Sms:ade men var nog nått gammalt nummer, såg sen att det fanns ett till på eniro men då hade jag åkt hem :(

2009-04-26 @ 15:22:03
Postat av: Anonym

Igår alltså? Jaa, då var jag ledig!! Konstigt jag inte fick ditt mess!? Jag har samma nummer som jag hade innan, om du inte har kvar det så är det det som slutar på 625 av dom som står på Eniro...Va ju synd! Nästa gång får du se till å komma på visit när jag jobbar juh ;-)

2009-04-26 @ 19:21:32
Postat av: D

Fasen, då var det fel nummer jag messade till =(

fick bara upp ett när jag kollade via nätet i mobilen. Ska säkert ner dit till helgen igen, jobbar du då?

2009-04-26 @ 19:27:24
Postat av: Anonym

Nästa helg jobbar jag bara fredagen, men är ledig lördag och söndag! Vi lär säkert råka på varandra där en dag tror jag =)

2009-04-26 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0