Ikväll åker jag!!

Japp finally e det dags!!! Som man har hållt på och tjatat om denna resan, osså e man redan där!! Helt sjukt! Dagen hittills har gått åt till att packa! Gick väldigt smidigt faktiskt, men man kan tro att jag ska vara borta i 3 veckor och inte 5 dagar....

Jag tänkte att jag ska föra lite dagbok när jag e där nere som jag kan sätta in i bloggen sen när jag kommer hem! Kommer inte ha nåt internet men jag kan ju skriva dag för dag och sen bara lägga in det senare. Kan vara kul att ha! Oftast glömmer man av såna där smågrejer som händer men som ändå e kul! Så så får det bli! =)

Jag lär kanske inte blogga mer nu, men ni hör definitivt av mig när jag kommer hem!

Puss å kram
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0