Hej och hejdå

Det blir inte många ord nu vill jag lova! Har kommit hem ifrån jobbet och tänker gå och lägga mig! Upp i morrn igen ju! Men jag lever i alla fall och jag och kära AK har haft en helt underbart rolig dag på jobbet idag igen! Många, många skratt! Kul när det kan vara så!!

I morrn jobbar jag 10-19, vilket e skönt för då får jag gå hem en timma innan butiken stänger och slipper sitta och vänta på att alla motsträviga muppar skall lämna varuhuset! Fattar inte! Finns det nån mer affär i Sverige där man har anställt typ 10 väktare som bokstavligt talat måste gå och jaga ut kärringar och gubbar som försöker gömma sig bakom hyllor och rundställ efter stängdningstid??! E ju för faan patetiskt! Å där får vi sitta och vänta på att dom ska komma släpande på nån idiot me en 7000 kronors-vagn 20 minuter efter butiken har stängt! Helt sjukt... Men sånt e ju livet!

Hörs kanske i morrn!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0