Hej hopp!

Jag har spenderat min dag på jobbet! På min lediga dag och allt! Har fått ut massa formulär idag så allt flyter på! Gött att äntligen vara igång med uppsatsen!! Mina chefer är verkligen skitbra på det viset! Stöttar, fixar och donar med allt! Kanon! =)

Idag är våren verkligen här! Jag körde hem ifrån jobbet innan med rutan HELT nedvevad, Ozzy på högsta volym och solbrillorna på! Är det ett vårtecken om nåt eller?!! Helt sjukt skönt! Å varför kör man alltid för fort när det blir vår? Det är liiite roligare att köra om folk, liiite roligare att gasa på i kurvorna och mycket roligare att vrida upp stereon!! Ha ha, ja dessa vårkänslor! Som om inte detta va nog har jag och A suttit ute i kvällssolen och druckit kaffe nu! Kom precis in. Lite påpälsade va vi ju, men det ger så mycket energi!

Ska jobba extra i morrn...Lovade att komma mellan 11 och 19 så det är ju rätt lugn arbetstid! Börja sent och sluta i tid! Skönt!

Annars har det inte hänt nåt spännande idag! Har inte blivit lurad en endaste gång. Vad jag vet då....? Nä, jag tror inte det! Min goa polare ifrån Norge kommer hem i helgen! Hade ju vart skitkul OM jag haft tid att träffa henne! Men nej, vi kommer inte att ses en endaste gång! Har inte sett henne sen hon gifte sig i höstas så det är lite synd... enda gångerna hon är ledig i helgen så sitter jag på jobbet! Typiskt! Men hon kommer hem till klassåterträffen i maj å då jäklar e det party 4 dagar i sträck! SÅÅÅÅ kul!!

Jag börjar helt seriöst bli nervös för min tattoo nu! Först nu har det slagit mig; Tänk om den blir dålig?! Vad i h-vete gör jag då?! Det är ju egentligen mardrömmen, men det har inte slagit mig innan nu! Han som gör det är ju trots allt bara lärling! Men va faaaan, vem ska han annars lära sig på om inte nån vågar?! Han är ju övervakad hela tiden, och han som äger studion är en av Sveriges absolut bästa tatuerare så så dålig kan han ju inte vara!!? Eller?! Haha!

Hörs och skrivs bloggen!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0