Grillpremiär!

Japp! Igår 3:e april var det dags för årets grillpremiär! Blev helt impulsivt. När jag stod här vid 17.30 och hade precis börjat förbereda våran mat så ringde en kompis och frågade om vi inte ville komma dit och grilla, å det tackar man ju knappast nej till?! Hur mysigt som helst! Sen är det ju alltid nåt speciellt när man får sitta ute, men det kunde vi ju knappast igår... Gott va det i alla fall!

Blev inget bloggande för mig igår! Först va jag ju i skolan mellan 10-12. Jag va hemma vid ett och då började telefonen ringa!! Visst, man ska inte klaga på att folk ringer en men det kan ärligt talat bli asjobbigt när 8 pers ringer efter varandra! Jag satt i telefon KONSTANT till halv fyra! Det tutade i luren hela jäkla tiden under varje samtal och till sist blir man ju knäpp! Eftermiddagen försvann ju helt! Sen började jag städa lite och fixa lite med maten osså ringde ju M och frågade om vi va sugna på att grilla, så ja.... Inget direkt spännande hände ju! Jag va chaufför igår...Mest för att jag skulle upp och jobba idag. Kvällen va jättetrevlig men klockan blev ändå nästan halv 2...e lite kämpigt när klockan ringer 6. Dock förstörde en annan vän dagen lite på grund av att hon är så jävla humorbefriad!!  Taggarna utåt konstant! Så jävla tråkigt med folk som inte kan bjuda på sig själva... Torrboll!!! Fast sånt brukar å andra sidan handla om att man innerst inne är sjukt osäker på sig själv!

Nu drar jag och jobbar! Partaj i Halmstad ikväll, ska bli nice! =D

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0