Godnatt-inlägg!

Hejsan hoppsan...

Nu är det snart dags för mig att sova! Har haft en lugn kväll... Kocken var här och fikade lite innan, drack mest kaffe och tjata lite skit! Sen har det varit det vanliga; matlagning, lite Tv och telefonprat me diverse människor! Trött som fasen e jag i alla fall! Känns lite bättre med tatueringen nu...bränner lite och känns stelt när jag rör på mig bara...får se hur det känns i morgon på morgonen. Ska inte ha plast på den i natt tänkte jag. han som tatuerade sa att jag kunde göra som jag ville de första nätterna, men i natt kändes det som att det blev helt "kondensigt" under plasten typ!?

I morgon ska jag flänga runt halva Halland...På morgonen skall jag till AK och fika i Varberg, sen direkt därifrån till Hstd för att vara där på handledning kl 13. Mycket trevligt! En sisådär 15-20 mil i morrn då...Nice nice...

Nu ser jag mest fram emot helgen då det blir partaj med mina flickor ifrån skoltiden! Torsdag, fredag och lördag har vi ju inbokat som sagt och det skall bli jäkligt kul! Ska bli lika intressant å se hur jag handskas med att gå ut i denna stan eftersom jag gör det otroligt sällan! Typ en gång om året kanske... Å nu tre dagar i rad!? Har en känsla av att jag lär va pissförbannad på folket här redan efter torsdagens utgång. Hela Hallands alla bönder lär väl vara på Grand när Joddla med Siv är där så det kan säkerligen bli livat =)

Nu ger jag upp för idag, Godnatt på er!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0