Gnälleri gnällera...

Vet inte om ni kommer ihåg "kompisarna" jag bloggat en del om som jag typ glidit isär med en del?  Jaja, strunt i vem det är, men vi har ju inte direkt umgåtts på ett tag för jag har valt att bryta. Jag står liksom inte ut med att ALLT ska handla om dom hela tiden.

Nu har det i alla fall uppenbarats att en av dom är så besviken och ledsen för att folk i omgivningen inte bryr sig tillräckligt om henne! No shit?!! Vilken överaskning va?!
Kan hon nånsin ha tänkt på att det kanske finns fler i hennes omgivning som tänker som jag? Svar nej, det har hon inte! Dom är så upptagna i sig själva att dom tankarna slår inte ens dom! För mer perfekt det kan man liksom inte vara....Fan va tragiskt! Men hade hon/dom försökt tänka bakåt; ringde dom/kom dom på K's födelsedag? Nej. Hörde nån av sig när jag tog examen? Eh nej! Hur i hela H-VETE kan man då förvänta sig att få någonting tillbaks?!!! Ja i min hjärna e det helt oförståeligt! Men vissa är tydligen så inskränkta att de inte förstår bättre... Ja, inte är det min förlust i alla fall! Man kan ju bara hoppas på att dom lärt sig nåt....

Färdig-gnällt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0