"Boll boll!!"

Haha! Vissa av er fattar säkert att rubriken kommer ifrån "Ballar av stål"! Har det nånsin gått ett bättre program på tv?! Tror inte det, det är verkligen min humor! Speciellt han "en jobbig jävul" som går in för att endast störa människor! Ja det är så kul aå att jag viker mig varje gång!! I måndags gick han runt på stan och kastade en stor pilates-boll på folk och skrek "Boll boll!!"; hahaha! Så sjukt skoj!

Dagen har varit lång och jobbig å jag är så trött nu så att mina ögon går i kors!! Förmiddagen va ju trevlig med fika hos AK, men eftermiddagen i skolan har varit allmänt seg och jobbig! Statistik är nåt som min hjärna bara går med på att göra i nån timma typ, sen strejkar den! Man måste verkligen va 100 % koncentrerad för att kunna koppla samman saker och tänka rationellt och på eftermiddagarna så klarar jag inte det! Men har fått gjort det viktigaste i skolan i alla fall, så nu kan jag sitta hemma ett tag och jobba...förhoppningsvis!

Smärtan i tatueringen har blivit jättemycket mindre! Skönt! Nu glömmer jag av att jag har den emmellanåt, vilket varit en omöjlighet igår och i förrgår!

Miss S och miss T ringde nyss och tjatade på mig att jag skulle dra mig ner till Harrys och ta en öl me dom! Men jag måste måste måste verkligen fortsätta med uppsatsen! Nu ska jag ju ut i tre dagar å jag kommer aldrig förlåta mig själv på söndag när jag inser att jag skitit totalt i uppsatsen! Även om öl på Harrys uteservering e väldigt  mysigt =)

Nu ska jag fortsätta med mina siffror! Hörs senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0