Äntligen är påsken slut!!!

Gott! I morgon är den vanlig tisdag och det vanliga livet börjar igen!! Underbart!! I morrn ska jag hämta miss T så fort hon vaknar!! Dom blev så sena hem ikväll så det blev ingen dejt ikväll, men i morrn så jäklar! Mysigt ska det bli! Ska hem till kocken på kvällen och äta lite och planera inför fredagens avresa! Måste dela upp lite vem som skall ha med sig vad och så... Mys mys!!

Idag har inte hänt så speciellt mycket! ag har slappat, solat och klarat av att ensam manövrera grillen för ungefär 3:e gången i mitt liv!! Stolt som en tupp e jag med! Maten blev skitbra och JAG grillade från början till slut! Inte dåligt?!

K har precis fått för sig att börja städa sovrummet?!! Hallå eller klockan e halv tolv på natten och han ska upp och jobba i morgon! Sen när har han brytt sig liksom? Till råga på allt så går han runt här och svär och muttrar över "hur för jävligt det ser ut här"...Snacka om issues?! Han har sovit i svinstian i ungefär 6 år nu och just IDAG vid detta klockslag så börjar han?!

Ja ja, jag lär väl skriva mer i morgon!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0