Alldeles för sent på natten...

för att blogga egentligen!! Klockan är 01.13 hos mig just nu och klockan ringer 07.00! Men eftersom jag bloggat så dåligt så ville jag bara visa ett livstecken! Va ju i Ullared idag...Åkte vid middag och kom hem vid 18. Åkte sen på en snabbfika hos mormor och morfar för att vid 20.00 hämta miss T... Vi har bara suttit och vältrat oss i skvaller i några timmar å nu har jag precis kört hem henne. Mysigt! =)

Jag ska ju till skolan i morrn. Har ju en handledning kl 10 och den andra kl 13. Den kl 13 ser jag i alla fall fram emot, men den klockan 10 kommer inte bli kul!! Dels för att jag känner själv att jag slarvat  nåt fruktansvärt! Sen på grund av att jag hade deadline för att skicka in mitt utkast till handledaren kl 12 idag, men åker glad i hågen till Ullared och shoppar. Typ 18.30 kommer jag på att H-VETEEEE jag har glömt maila! Skrev ett fjäskigt förlåtmail men har inte fått nåt svar.... Så jag har en känsla av att kära handledaren inte kommer va nådig i morrn! Ja ja, det lär ge sig! =) Ni får höra hur det gick när jag kommer hem!

Godnatt nu och sov så gott
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0