Aj aj aj

Alltså! Jag har fan mer ont i ryggen nu än när jag tatuerade mig!!! Helt as-öm! Nu har ju inte jag några tattoos sen innan så jag vet inte riktigt hur ont man skall ha dagarna efter en tatuering? Dock vet jag att "vissa" som läser här e vana självplågare ;-) så jag hade tacksamt tagit emot lite kommentarer till detta inlägg om "att det är helt normalt att det gör lite ont efteråt"... 

Visst jag vet att typ 2 miljoner nålar har stuckit mig i ryggen så att jag borde va öm, men tatueraren sa ingenting om att det skulle göra ont och eftersom jag är så nojjig så blir jag ju lite nervös?! Men hallå!! Ska det göra ont eller?!! Lovar en bild sen om nån svarar =)

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA öm kommer du vara 2-3 dagar minst, sen beror det vart på ryggen du gjort den. Jag gjorde mitt i ryggslutat på ryggraden, hade ont i 3 veckor... visa bild

2009-04-28 @ 16:32:33
Postat av: Anonym

Anonym: Tack! Känns alltid lite bättre när man får veta att det är "normalt" =) Men du, tre veckor låter ju jättelänge att ha ont?! Hoppas mitt lägger sig innan... =( Visar bild när den läkt lite mer och ser ut som den skall =)

2009-04-28 @ 16:56:38
Postat av: D

Oroa dig inte för värken, det kommer att gå över. Rätt normalt på sådana ställen.



Så länge det inte blir infekterat så kan du vara lugn

2009-04-28 @ 22:03:32
Postat av: L

okej tack D....du me alla tatueringar om nån borde ju veta ;-) Gud nej nån inflamation vill jag inte ha!! =( Men det tror jag inte...vad har hänt med din blogg förresten??

2009-04-28 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0