1:a april!!

Hmm....första april!! Dagen då det är legitimt att luras =D Vilken stackare skall vi ge oss på idag tro?! Jag har inte så många roliga skämt i bakfickan, och till saken hör att det är inte många människor jag kan driva med som inte ger mig dåligt samvete efteråt! Jag e lite töntig jag vet! Men eftersom jag är världens sämsta lögnare så blir även aprilskämten lite jobbiga för min del! En gammal favorit är från jobbet för 2 år sen då jag och min gode vän AK lyckades få en kille i växeln att ropa ut registreringsnumret på våran andra kompis bil. När han ropade ut hennes bil och hon ringde upp växeln berättade han med sorgsen röst att det varit inbrott på personalparkeringen och att någon hade kastat sten på hennes bil..... Hahaha! FY va hon sprang!! Det är rätt långt ut dit oxå så jag och AK fick hur lång tid på oss som helst att garva ihjäl oss! Jag kan säga att skämtet inte var så uppskattat, hon va sur på oss i flera dagar!

En annan gång lyckades jag lura en mindre begåvad killkompis (Jaaa, han var verkligen mindre begåvad) att kungen (hans idol) skulle komma till stan och komma åkande förbi hans hus i häst och vagn! Haha! Ja ni hör ju hur dumt det låter, men eftersom han (killen) va som han var så visste jag att han skulle gå på det! Stackaren satt ute vid vägkanten utanför sitt hus och väntade på kungen i en och en halv timma innan jag kläckte aprilskämtet, *asg*!! Jävligt synd om han, men oxå hur kul som helst!!!

Ja ja, vi får väl se om jag får nån brilliant idé!! Nu ska jag ringa mitt jobb och se om jag ska dit idag eller i morrn med mitt formulär! Vi hörs senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0