Tjaaa

Jag e ju inte den mest aktiva det ska jag ju inte påstå! Har nog inte vant mig vid att ha bloggen än. Ska försöka skärpa mig! Inte för att någon läser men i alla fall!

Sen sist har det väl inte hänt speciellt mycket faktiskt! Va borta hos ett par polare i lördags vilket var världens flopp!!! Tänker inte gå in på några detaljer, men visst är det tråkigt när man känner att vänner man har haft jättelänge helt plötsligt ändras och den tillit och samhörighet man tidigare känt är som bortblåst? Ska ju inte till 100 % påstå att det är dom som ändrats, det kan ju likgärna vara vi som blivit konstiga, men just i detta fallet så känns det faktiskt inte som att det är så! Hela kvällen var typ en plåga. Klockan halv nio (vi kom sju!) började jag kolla på klockan, men jag menar vi kunde ju fan inte åka då! Vi satt kvar till kl elva sen åkte vi hem. När vi sa hejdå kändes dets om att alla pustade ut! Och detta är de närmst vännerna jag och min sambo haft de senaste åren. Skitskumt...

I veckan ser det ut som vanligt. Förutom att jag möjligtvis har mer att göra i skolan än någonsin! Men oftast är det ju så innan jul...Och helst vill man ju vara lite julledig oxå. Därför gäller det att jobba på som bara den! Till helgen har vi INGA planer med tanke på att det är helgen innan löning. Pank som jag vet inte vad! men det blir ju lätt så när man är en student och en stackars industriarbetare! :-)

Nu måste jag hoppa i säng! Är inte alls trött men klockan ringer kl 5 i morrn så det är väl bäst att jag försöker sova. Ska göra viktiga grejer i morrn med så måste va pigg och alert!

Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0