Skärpning!

Detta är nog den tredje bloggen jag startar upp tror jag! Jag lyckades inte upprätthålla någon av de tidigare, mycket på grund av att jag får ångest när jag läser mina tidigare blogginlägg. Blogginlägg som ofta skapas då jag är som mest deppig och grinig i världen! Då skäms jag typ över mig själv...
Detta kommer inte bli en klassisk blogg med massa bilder på mig, mina djur och min mat, utan mer fungera som en dagbok. I alla fall i från början. Det ger ju sig om jag lyckas hålla liv i denna bloggen? Måste helt enkelt hålla mig från datorn då jag är på bitter-fi**a humör!!
Jag är i alla fall Lina, 26 år gammal student som inte är exeptionell eller annorlunda på något sätt tror jag...Lever mitt liv tillsammans med sambo och katter. Älskar långa intressanta samtal om mycket...samhälle, religion och politik är ämnen som kan diskuteras i evigheter!! Med rätt intresserede människor of course! Har väl växt ifrån det vildaste partylivet, men uppskattar självklart vinkvällar me brudarna!
Tänker inte dra ut på detta mer än nödvändigt! Hörs i morgon då bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0