Kevin äger!!

Alltså; jag har verkligen inte fattat förrän för typ 3 veckor sen vilken extremt duktig artist Kevin i Idol är! Helt sjukt duktig kille! Mina favoriter har tidigare varit Anna och Robin E, men jag måste säga att Kevin stulit mitt hjärta de senaste veckorna. Ikväll tror jag tyvärr att risken e stor att Robin E åker...vill inte!

Om bara skitungen Johan Palm kunde försvinna ur Tv-rutan! Ungen måste komma på vilken kön han tillhör samt utveckla en icke-målbrotts sprucken röst, SEN kan vi se om han verkligen kan sjunga. Just nu e han med i Idol endast för att han e 1.20 kort och ser ut som ett litet flickebarn!

NU måste jag ju kolla!
E förresten fortfarande skitirriterad på tjockisbloggarna! Det borde verkligen bli känt vilka falska brudar dom två är...det är väl inget att starta en tjockisblogg om man endast godkänner de pluttisnuttiga kommentarerna och sorterar bort all sorts kritik!? INTE ok tjejer, inte ok... NI får oss andra tjockisar att skämmas! Jag lovar ska inte babbla mer om dom, men det stör mig när de får ett halvt land att tro så gott om dom när dom i själva verket endast använder bloggen för att läka sina totalt messade självförtroenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0