Idolkväll och mys!

Har precis kommit hem från julmarknad! Shit va mysigt det va, och vilken julstämmning man helt plötsligt kände! Ska ju inte påstå att jag inte känt något innan...jag brukar börja få julstämmning i september i vanliga fall och julskivan åker på senast i oktober (vilket den gjort även i år). Men mysigt va det i alla fall! Perfekt "vintrigt" väder idag oxå!

Ikväll blir det en typisk fredagkväll med Idol-tittande och godis! Älskar verkligen fredagar, det är en klassisk slappardag för min del! Lördagar får det gärna hända nåt kul, men min fredag e helig i soffan.

Hoppas verkligen att Johan Palm åker ut ur Idol ikväll. Jag tror iofs inte att han åker ikväll heller. Han har för många hysteriska fjortis-fans för det...men det är synd för han har verkligen inte förtjänat sin plats. Juryn borde ha mer röst i idol för det handlar ju rent krasst inte om musik eller sångröst längre...

I helgen har jag mest jobb och studier inplanerat, så det händer inte så mycket. Helgen innan löning oxå, så man kan ju knappast hitta på nåt kul ändå, så det är väl lika bra att sysselsätta mig med tråk så behöver jag inte bli rastlös...det är då min shoppingnerv oftast brukar aktiveras nämligen =)

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0