Mår lite bättre nu...

Jag känner mig lite piggare idag...Inget illamående för tillfället vilket e skönt! Jag får dra tillbaks mina anklagelser emot Per i förra inlägget. Förlåt Per du är säkert en OK kille, som inte fått nåt på länge bara...

I morgon är det nyårsafton och det börjar kännas mer och mer okej...mina kära vänner hjälper mig så gott dom kan, så jag ska nog klara mig som det nionde (?!) hjulet i morgon =) Blir bara så stressad när allt ska städas, fixas och donas med...man är ju aldrig utvilad när folk väl kommer! Fattar inte varför man ska göra allt så jäkla stort alltid. Men det är ju typiskt mig och min totalneurotiska personlighet ;-)

Ska iväg nu och träffa min sötaste gravida vän. E så glad för hennes skull! Jag är inte avundsjuk på något sätt på att hon ska ägna typ de närmsta 4  (18?) åren med gap, skrik, bajs och sånt....men eftersom det tydligen är det hon önskar så är jag glad för hennes skull ;-) Har en svår nervöskänsla i min mage just nu...lite jobbigt att ens sitta upprätt just nu, men den ska nog gå över framåt kvällen får jag tro...typ ingen fattar vad jag babblar om men skit samma....

Får se om det blir nåt mer inlägg idag...märker vi.
Musik för stunden är Empty Sky (Springsteen)...inte av ngn speciellt anledning faktiskt utan för att skivan har kommit just dit =) Har ialla fall börjat utveckla ett sinnessjukt beroende av Moneybrother! Får abstinens om jag sätter mig i bilen och glömt skivan inne...då måste jag springa in igen. Samma om jag glömt den i bilen...ja ja, det blir ett JÄVLA springande helt enkelt! =)

Hörs och ses alla mina en (1) bloggläsare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0