God Jul!

Det va längesen...men no strings attached va mitt motto när denna blogg startade...endast när jag själv kände för det! Julen har varit bra, men man undrar ju alltid när julafton väl kommit varför man stressat så mycket i typ 2 månader! Julen kommer ju alltid ändå och det vikigaste är ju trots allt att va med sin familj... Har gjort en ny upptäckt idag; Moneybrother! Shit vilken kille alltså...jag e ju inte allmänt känd för att hänga med i det senaste =) Började med att jag hörde "Falling in love with christmas" igår, och den har jag nog spelat sisådär 45 gånger sen dess. Ligger lätt på min topp3 just nu! Ska ta tag i att utforska pengabrorsans ådstakommanden....

Sen har det väl hänt en del annat oxå...saker jag inte tänker skriva rakt ut här... Nu blir ni nyfikna va?!

Sen hoppas jag att min ständige vapendragare kommer till nyår! Usch det är skrämmande att en liten liten människa kan göra så stort avtryck i ens liv. Hon var verkligen min bästa bästa vän, och hur jag än letat och sökt sen vi bröt med varann för 4 år sen så har jag inte lyckats finna en likvärdig. Jag har känt mig ensam varje dag utan henne, och det är skrämmande! Jobbigt att inte kunna ringa nån när man vill och prata om precis vad som helst!! Men nu har vi lite smått börjat ta upp kontakten igen, och det känns för jävla bra helt enkelt!!! Älskar dig vännen...inte för att du läser detta men ändå....

Nu är det slutsvamlat för idag! "guess whos gonna get some tonight" går just nu i mina högtalare och jaa...jag gillar det nog tror jag!

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0