Go Falkenberg!!

Shit va kul!! Inte ofta man e stolt över den lilla skithålan!! Men just nu e jag det!! =)

Tänker spendera resten av kvällen framför datorn innan sängen kallar. Måste åka iväg tidigt i morgon och införskaffa mig lite saker...gillar att vara ute i tid när jag ska handla, hatar rusningen i affärerna i vanliga fal, men vid öppningstid e det helt ok...sen blir det nog som vilken slapparsöndag som helst i morgon. På måndag sätter ju allvaret igång igen. Men på måndag börjar även min lilla semester som jag sett fram emot så länge. Tiden att fundera och förhoppnningsvis komma fram till ett beslut ges mig i ett ypperligt tillfälle nästa vecka. Ett jobbigt beslut står på spel. Just nu blir beslutet tufft vilket det än blir, då vilket jag än väljer resulterar i att jag mister något annat...

Tackar för mig för idag och avslutar med vad som spelas i mina högtalare just nu: "Lady Gaga - Poker Face". Inte my cup of tea i vanliga fall. Sällan jag fastnar för discodängor, men detta är utan tvekan en partylåt som får vilken fastvuxen soffpotatis som helst att börja svänga på höfterna!

Godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0