Go eftermiddag...

Har inte mycket att skriva om egentligen.... Har varit en sväng i Varberg på morgonen idag. Insett att jag är i stort sett ledig nu vilket iofs kan vara skönt! Förberedde mig för denna ledighet genom att åka förbi brorsan och hämta en hög med skivor och filmer så jag vet vad jag ska göra! Har även vart i massa affärer! jag hatar verkligen att springa i affärer när man bara behöver tråkiga "nödvändiga" saker! det värsta av allt va att jag inte hittade nånting av det jag behövde, så jag behöver ge mig ut ännu en gång för att handla! Jobbigt! Det tar vi ikväll tror jag...Gäller att planera sina minuter så att man får så få som möjligt utan saker att göra... ;-) Sån e jag!

Annars vet jag inte riktigt vad jag skall skriva om...kanske dyker upp mer inspiration senare, det märker vi! Jag tror vi säger så så länge faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0