Annandagen...

-har varit som vilken annan dag som helst (märkte ni det roliga där?!)...Har inte gjort speciellt mycket idag heller. Åkt runt till diverse vänninor och tjatat hål i huvudet på dom, speedad på kaffe och utan mat i magen då blir jag som värst! =) Nä men seriöst, när jag blir rastlös, dvs ledig i för många dagar på raken kan jag bli rätt tjatig av mig....

Ikväll börjar Körslaget! Måste ju följa detta och försvara Team Wells med massa teleröster! Skäms ju ihjäl i fall de typ skulle åka ut i första programmet! men det är ju ett måste att kolla!! RÖSTA PÅ WELLS för fasen!

Ska ta och fixa lite käk nu...har typ inte ätit på två dagar. En ask Paradis-choklad har varit min färdkost under dessa juldagar! =) Idag tänkte jag i alla fall slänga ihop ngt. Ngt som är så olikt julmat som det är möjligt! Man är inte direkt sugen på en enda köttbulle!? Å dessutom har typ 500 gram choklad hållt mig lite lätt illamående sen julafton oxå...

Ses och hörs bloggen!

I mina högtalare just nu: "Righteous Brothers - Unchained Melody" En underbar ,underbar klassiker som aldrig blir dålig! Får mig att tänka på Idol-Daniel Karlsson...shit vilken ståpäls man hade när han gjorde denna på sin audition 07! Underbart....

xoxo L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0